Actueel Actueel
U vindt hier de informatie over de kerkdiensten, aanvangsttijden en de winterkerk
En wilt u naar de kerk, maar is het voor u lastig om zelfstandig te komen, dan kunt u via Halen en brengen contact opnemen met ons.

Winterkerk Winterkerk
Gedurende de winter- en voorjaarsperiode worden onze kerkdiensten gehouden in het koor van de kerk. Dat doen we omdat het verwarmen van de kerk voor de zondagse dienst te veel geld kost.

Vanaf zondag 31 december start we onze diensten in het koor, en dat zal zo blijven totdat het buiten weer wat warmer gaat worden.

Een praktisch punt: we blijven de reguliere ingang via de kerkzaal gebruiken. En vanuit de kerk gaat u het koor in en na afloop van de dienst ook weer uit. Zo vermijden we dat we warmte verliezen als mensen via de zij-ingang het koor in- en uitgaan. Gedurende de ‘winterkerk’ zullen we geen orgelspel hebben tijdens de diensten, maar zal alle zang via het scherm worden begeleid. De kindernevendienst vindt plaats in de kleine ruimte naast de jeugdzolder.

Beeld en geluid Beeld en geluid
In ons kerkgebouw beschikken we over een geavanceerde beeld-en geluidsinstallatie. Zo beschikt de kerkzaal over maar liefst zeven monitoren, zodat iedereen mee kan lezen, luisteren en zingen. We maken afwisselend gebruik van het orgel, maar ook van muziek van Sela, Nederland Zingt, Christian Verwoerd, Matthijn Buwalda, enz. Er is een enthousiast team met mensen die achter de knoppen zit en de drijvende motor achter het geheel is Jan Arends, diaken binnen de kerkenraad.
Mocht u vragen of verzoeken hebben, dan kunt u deze stellen via beeldengeluidrumpt@gmail.com.

U kunt ook 'live' met ons meekijken. Om de dienst ‘live’ te kunnen volgen, hoeft u alleen maar op deze link te klikken:
Op iedere zondag en op bijzondere feestdagen zal de uitzending rond 09:55 uur starten. U kunt de dienst ook achteraf nog terugkijken.