Aanvangsttijden Aanvangsttijden
Kerkdiensten
Het hart van het gemeenteleven. Hier komen we als gemeente samen om God te eren en als gelovigen gevoed en geïnspireerd te worden.
Als kerkenraad bezinnen we ons op de verkondiging en op de liturgie.
Naast de gewone erediensten op zondagen en de kerkelijke feestdagen, nogmaals: het hart van het gemeenteleven, zijn er elk jaar een aantal bijzondere diensten: kerstavondviering, nieuwjaarsdag en de tentviering.

Kerkdiensten op zondagmorgen:
Alle diensten vinden, tenzij anders aangegeven, om 10.00 uur plaats.
Omdat wij de diensten ook online uitzenden, verzoeken we u uiterlijk om 9.55 uur aanwezig te zijn.

Kerkdiensten op biddag, dankdag, Witte Donderdag, Goede Vrijdag en Oudejaarsavond:
aanvang om 19.30 uur.
Kerkdienst op Hemelvaartsdag is 10.00 uur met vooraf een gezamenlijk ontbijt vanaf 8.30 uur, waarvoor u zich kunt opgeven bij Netty Verploeg.
Nieuwjaarsmorgen is vooraf koffiedrinken vanaf 10.30 uur en begint de dienst om 11.00 uur.

Wilt u meer weten over diensten rondom dopen, heilig avondmaal, trouwen of begraven? Dan kunt u dit hier vinden.